Przyciągający wzrok transparent „NEW ERA CZAPKI”

NEczapka
Standard

Wczoraj jechałem metrem i coś nietypowego zwróciło moją uwagę. Czy to tylko moje urojenia, czy faktycznie w metrze pojawiają się co raz to nowe sklepy? Ostatnio powstał tam cud techniki, czyli supermarket na niby. „Niezła jazda” pomyślałem, gdy zobaczyłem go po raz pierwszy. Wzdłuż korytarza, na całej długości, na ścianach są zdjęcia produktów. Można je tam kupić, wystarczy mieć smartphone’a i aplikację. Z resztą dużo by gadać… . W każdym razie wczoraj zauważyłem kolejny nowy sklep. Pewnie w ogóle bym się nim nie zainteresował, gdyby nie wielki transparent „NEW ERA CZAPKI”. Od razu rzucił mi się w oczy, bo zbliża się zima i warto byłoby się zaopatrzyć w jakieś ciepłe nakrycie głowy. Poza tym wszyscy chyba wiedzą, że firma New Era czapki robi najwyższej jakości. Długo się nie zastanawiałem. Kupiłem jedną dla siebie i jeszcze po sztuce dla moich dwóch kuzynów. Przyjeżdżają do nas na święta, więc od jakiegoś już czasu zastanawiałem się, co kupić im pod choinkę. Sporo dobrego może wyniknąć z tych nowych sklepów, które raz po raz powstają w metrze.

Leave a Reply

