Jak się nazywa ten kawałek, który promuje podróże i koszulki JWP?

jwp
Standard

Jestem ogarnięty w temacie hiphopu. Jeśli chodzi o wszelkie informacje na temat piosenek, artystów, zespołów i płyt, wszyscy znajomi atakują mnie i zasypują pytaniami. Na której płycie był ten kawałek? Z jakiego miasta pochodzi ten raper? Za co ten nie lubi tamtego? Jak to jest, że Ci dwaj nagrywają razem, chociaż są z dwóch różnych miast? – Nie są to dla mnie żadne tajemnice, a znalezienie odpowiedzi również nie stanowi wielkiego wyzwania. Wcale więc się nie zląkłem kiedy podbił do mnie Tomek z pytaniem, czy widziałem już ten teledysk, w których chłopaki z Warszawy podróżują po całym świecie i malują grafitti? Proste, że widziałem, ale było takich kawałków kilka ostatnimi czasy. “No wiesz, ten, gdzie są ubrani w koszulki JWP!”. Uśmiechnąłem się i odpowiedziałem: “Tomek, ale oni na wszystkich klipach ubrani są w koszulki JWP, bo tak się nazywa ich skład i to są tshirty, które sami produkują, więc czemu mieliby ich nie nosić?” Zmieszał się trochę i zaczął denerwować: “Nie przyszedłem do Ciebie, żebyś się wymądrzał, tylko mi pomógł. Cały tydzień szukałem tego klipu, ale nie znam tytułu. Głupio mi trochę, bo nie wpadłem na pomysł, by wpisać w wyszukiwarkę ten napis z koszulki “JWP”. To co, znasz ten kawałek?” Proste, że znałem, to hit ostatnich miesięcy, ale chciałem chwilę chłopaka potrzymać w napięciu. “Tomeczku, wpisz na yt “Tworzymy historię” o ile się nie mylę, to chodziło Ci o ten kawałek”. Ale był zajarany, gdy w końcu znalazł, czego szukał.

Leave a Reply

