RPK bluzy nie dla paniusi

rpkbluza
Standard

Teskt od mojej koleżanki Ani M, co myślicie? Ma talent?

RPK z tyłu bluzy groźnie widniało na plecach wysokiego i postawnego młodzieńca. Szedł ulicą. Na głowie kaptur, twarz jeszcze nie zniszczona kolejnym odpalanym papierosem. Szedł spokojnie, patrząc przed siebie, a ja leciałam do domu drugą stroną ulicy, więc mogłam dobrze się mu przyjrzeć. Był przystojny, po krótkim marszu wszedł do sklepu spożywczego, przystanęłam odpalając papierosa. Czekałam na niego –nie wiem po co, ale miałam dziwne przeczucie. Wyszedł ze sklepu z siatką, w której zauważyłam chleb i mleko. Postanowiłam przejść na drugą stronę.

– Hej, kolego masz może ognia?

Zapytałam. Popatrzył na mnie. Miał piękne niebieskie oczy, choć smutne, bardzo smutne. Podał mi zapalniczkę. Skręciłam i odpaliłam papierosa.

– Gdzie się tego nauczyłaś? Ciekawe czemu, każdy facet pyta o to samo.

– Powiem, jeśli powiesz mi, co znaczy to RPK z tyłu bluzy. Razem ponad kilo. Pewnie nie ogarniesz co to znaczy, paniusie mało wiedzą.

Spojrzał smutno.

– Masz racje kilo nigdy nie widziałam, ale chcesz to może nabijemy bletke nie tylko tytoniem. Gość z RPK bluzy pierwszy raz uśmiechnął się.

– Poważnie? Dobra zdzira z ciebie. Innym razem mała, mama na mnie czeka..

Mam nadzieję, że jeszcze go spotkam.

Anna M.

Leave a Reply

