Fala koszulek prosto zalewa miasto

ProstoKoszulka
Standard

Miasto zalała fala mody koszulkowej. O co chodzi? Może mi powiecie. Idę do sklepu, goście w koszulkach prosto, na przystanku, goście w koszulkach prosto. Wieczorem zumba. Przebierałam się i zadowolona wychodzę na parkiet Sali gimnastycznej. W wielkim lustrze spoglądam na siebie. Na moich plecach wielki napis PROSTO. Aaaaaa. Ktoś podmienił moją koszulkę!!! Poczułam się jak w orłelowskim 84.  Tylko jedno pytanie chodzi mi po głowie: o co chodzi z tym napisem? Prosto – fala związków frazeologicznych, skojarzeń i symboli zalała mi umysł. Prosta droga, najprostsze wyjście. Coś jest proste więc łatwe. Wracam do domu wykończona. Na przystanku żul prorok: wasza białkowa moda! Zamorduję was wy ku***! Drze się. Na tablicy mesjasza napis: Koniec jest bliski. Prosto do raju. Obłęd.

Leave a Reply

